|
|
|
|---|---|
|
är det svårt att sätta i färddator i en 320 e30 fall man bara har "klockan"?? borde gå att plcoka kabelhärva och allt från skroten väl? ngn som gjort detta ingrepp? takar för alla svar.. turbo=massa kul | |
|
Jag har komplett "tak" med panelen liggandes om du vill ha Letar BMW e30 med defekt eller ingen motor, e21 och e30 diff |
|
|
men jag har ju takpanelen vill ha färddatorn.. turbo=massa kul |
|
|
beoquaz: du är nog kanske i fel forum nu, men för det första, i e30 har inte check - panelen ngt med färddatorn att göra. Dock är det inte svårt att plocka dit en färddator, har gjort det i min bil, och åt en polare. Men köper du en färddator från en 325:a så kommer medelförbrukningen den visar, INTE att stämma överens med den verkliga förbrukningen för en 320. tyvärr, men det går att köpa en ny "motorkod" från bmw, det är en stöpselliknadnde sak som finns baktill på färddatorn. För info om installationen och mycet annat, kolla in Länk ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
Ursäkta mig: Länk ska det vara... ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.