|
|
|
|---|---|
|
Villa bara meddela att jag äntligen blivit BMW-ägare. Bilen är en 318is -90, blåmet som skiftar i lila, larm, 15"alu mm. Rost finns men det skall åtgärdas i vinter. Tror att jag kommer att bli nöjd med bilen eftersom den är jävligt rolig att köra! | |
Aldric |
Gratulerar! |
|
Gratulerar till ett fint köp. "Letar efter en trimmad E28" |
|
| TG_Rossi bättre kompromiss går inte att göra för de pengarna, när du säljer den håller den fortfarande värdet ganska bra förmodligen då den är billig överhuvudtaget samt att den har trevliga vägegenskaper i kombination med trevlig liten pigg motor. Jag letar själv efter en 90-91a. | |
ant |
kan inte annat än hålla med FRIFART. det är en väldigt rolig bil som har en kul motor som samtidigt är ganska snål.. hoppas du får många roliga mil med din nya bil.. ============================= Länk |
| Har precis sålt min 318is -91 och jag var mkt nöjd med den gick faktiskt riktigt bra och hade inga problem med den!! | |
|
TG_Rossi.. hur mycket fick du ge för den? jag kör en likadan och jag är mycket nöjd med den. |
|
|
Jag kan svara istället för TG (min bror). Han gav 20k för den. Den är i sånär nyskick inuti man kan komma. Och motorn och lådan känns som ny trotts 27700 mil (känns som 7000 mil). Samma ägare sedan ny (uttagen -91). Mycket rolig att köra. Mycket snygg lack. Vi åkte dock till Göteborg och hämtade den = 125 mil totalt. Men det är inte lätt att hitta en is med så snygg färg. Vill själv ha en is nu. |
|
|
Är det Lazurblåmetallic på den? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| Eller är det kanske Royalblaumetallic? Min skiftar iallafall i lila i solsken :-) | |
|
Gunneriusson.. jag var runt och kikade lite innan jag slog till på min och det verkar som att dom flesta 318is är vädigt fräscha inuti. min är också som ny invändigt. |
|
ant |
samma här.. min inredning är mycket fin. ingenting är direkt slitet. känns rätt kul, min is har gått 14200 mil. jag åkte 108 mil för att hämta min, i helsingborg.. var klart värt det.. men man var ju ändå lite fundersam.. men allt var som det skulle, jag är mycket nöjd med min is.. ============================= Länk |
| Ja det är bara att välkomna dig in i klubben. Snart dags att starta en is-klubb? :) Vi börjar bli ganska många... | |
|
Gratulerar! Färgen är nog specialbeställd. 318is fanns bara i Röd, svart, vit och silver som standard, det är därför det är svårt att hitta någon i någon snygg färg. Inget illa om de ovan nämnda färgerna dock;) Har själv haft 3 svarta e30 och har en röd nu(min flickvän hatar färgen). |
|
|
Mmm, en kul bil! Bilen är liksom bättre än de ingående komponenterna. 1+1+1=5. Min är silver. Mina stolar är inte heller slitna efter 20500 mil. Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.