|
|
|
|---|---|
| Är det bara jag som tycker att det går mycket snabbare att surfa runt på siten? Kanske det är få inloggade, vad vet jag. trevligt är det iaf. | |
|
Håller med... känns som allt flyter på snabbare än innan =) Diesel-räsern |
|
|
Det kan kanske vara så att det nästan bara är vi som sitter här framför datorn en lördagkväll..... ? :) Eller menade du även i veckan? |
|
| Överlag så tycker jag att siten har blivit snabbare sedan de uppdaterade siten. | |
| Har de gjort det nyligen? | |
|
Hmm, kan kanske vara en dryg månad sen tror jag eller mer! "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Efter att fått rätsida på vissa hårdvaruproblem så funkar nu siten som vanligt igen. Efter nästan en veckas problem och att komma tillbaka till samma standard känns onekligen som ett megalyft. Mvh. Micke Länk |
|
|
Kul att det märks en skillnad! Jag har optimerat en mängd skript och databaser den senaste tiden. Det är många många timmar nedlagda på detta och rent tekniskt är det ganska stora skillnader här och där. Jag har fått imponerande bra prestanda på många databaser efter att ha detaljstuderat flaskhalsar och loggar. Framför allt går sajten nu ungefär lika fort med 500 samtidiga användare, som med 50. Mvh Tommie, BMWPower |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tackar vi för. Du är en klippa Tommie:) MVH Hasso Länk |
|
Jag tror att ni har "chippat" sidan =) Keep up the good work !!! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.