AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
298

Första bil

Simon_Olsson
Hej tänkte höra om en bmw 325 karossmodell e-36 är en bra första bil om man skall styla sin bil och vill ha den gå bra
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Varför inte, det är ju en fin bil och med stora sexan så blir det härligt dra och ljud som förstås också kostar lite mer att äga en tex en 318. Om inte behovet av 4-dörrars fins så skulle jag satsa på en coupe då den i min mening är snyggare. Hoppas du hittar något bra objekt.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Tänk på att det alltid är dyrare i slutändan än vad det var när du planerade.

På något jävla vänster så kostar allt pengar.

Annars så är det väl bara att leta och hittar du en du är nöjd med, slå till.

e36:an är nog ett bra val...nyare än e30..lite bättre grejor..sen behöver man ju inte hoppa på en 325:a direkt kanske, men har man pengarna så...jag skulle kunna tänka mig en 318iS el. en 320 E36...

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
robgus: inte för att va sån men 325 har den "lilla" sexan =) Ha de bra!

----------------------------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Be
14
Bergh
325 E36 -91
Skulle nog satsa på en e30 som första bil.
E36:an är en aningen dyrare..
Å 325 E30 går jäkligt gött också. Av egna erfarenheter.

Ha de Go.!!

¤Bergh¤
"Allt på Bakhjulen"
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Space-x-plorer:
Vilken sexa var större på E36? Det fanns ju inten 330.. Och M3 räknas ju inte in liksom utan man brukar prata om 320 och 325 trodde jag..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
an
74
ante318
325ik -87
robgus: finns ju 328, inte för att det skilljer så mycket med det var väl det han syftade på :S/Ante

Hi
61
High TeMpL@r
325i Coupè -92
Hej Simon!

Som det är redan sagt så kostar det rätt mycket om grejor börjar gå sönder "Slitdelar".
Jag har lån på min och räknar jag med det + bensin och övrigt så lägger jag ut drygt 4500 varje månad.......

Länk

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jo det är ju sant men för mig är det samma motor då specifikationera knappt skiljer och motorerna aldrig sålts samtidigt.. BMW har ju mer än en gång ändrat mellan 2,5 liter till 2,8 liter osv.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.