|
|
|
|---|---|
|
Nu har modellen E21 en egen hemsida som förnärvarande kan ses på: Länk Sidan är under uppbyggnad men gå ändå in och ta er en titt! (Hoppas bmwpower websnickarn' tycker att det är OK att jag tipsar om denna länk och att ni inte ser sidan som en konkurrent) =) | |
| jag tycker den nya e21 sidan var skit bra. | |
|
Tycker också att den är super... Synd bara att jag inte är så duktig på att websnickra själv för då hade jag hjälpt till (har mycket fritid nu)... _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
Lycka till med sidan. E21:an ligger mej varmt om hjärtat, vem vet vad som händer om ett tillfälle dyker upp. Felix |
|
| När min E21 blir klar så kommer den att hamna i galleriet, hoppas min kompis slänger in sin snart...underbar mörklilametallic i superskick med huvlås, BBS 15" och rallyestolar...bänkad till 173hk på drivhjulen. | |
|
Kul att ni tycker om den... Braxen: du får gärna hjälpa till! Börja och gör informationen på sidan (om E21)... kolla på: Länk (där kan man ta en del) |
|
|
Ska försöka mig på att skriva ner lite info om denna perfekta skapelse =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
| låter ju helt underbart.. ;p | |
|
Sidan är uppdaterad med bland annat gästbok! Länk |
|
|
Man saknar sin E21a.. Egentligen sak man aldrig sälja bilar, bara spara inför framtiden... mvh Johan |
|
| "Ägargalleri" inte "Ägar Galleri". ;) | |
| Sådär jonasjonas din lilla viktigpetter, nu är det ändrat... =) | |
|
Tack. :) Schysst sida i övrigt! Har själv planer på att köpa mig en E21 323, när jag har tjänat ihop mer pengar. Lever på 950:- per månad nu... |
|
| Ahaa det berömda studiebidraget... Inte helt fel att ha en 523 från -99 då... =) Tack för komplimangen! //anders | |
|
Det är pappas... Varsågod. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.