|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
ant |
betriebsanleitung1 och Muskendunder: när jag stod och funderade på vad killen i bmw:n hade för sig när han bara stod och tokvarvade bilen så fick väl killen i hondan för sig att han skulle minsann visa at han kunde varva mer. så där stod dom båda och varvade sina stackars motorer till oanade höjder. det lät ju lite speciellt men vad dom vann på det vet jag inte. jag var inte speciellt imponerad av någon av dom. ============================= Länk |
bmweee |
jomu- tack för svaret. |
|
ant: Tack. Trodde det var en organiserad varvtävling. Nu fick jag plötsligt tillbaka tron på människan som en intelligent varelse ;) |
|
|
Angående den spygröna E30;n, vad är det för ögonlock/grillspoiler på den? Verkar enligt mig vara helfrän... (alltså spoilern grabbar, INTE bilstackarn..) *badass toys for badass boys* |
|
|
Wicked: Har sett det på en E30 till, så det är inget vanligt förekommande i det utseendet. "Letar efter en trimmad E28" |
|
| Ägaren är nån Yoro eller nåt sånt från Järfälla. Ringde och kollade på 077-1141516. Där får man all nödvändig info om alla bilar t.ex ägare, årsmodell, när den togs i bruk, årsskatt, antal ägare, om den är besiktigad mm. Detta är en -92 som togs i bruk -98. Dom säger däremot inte vilken modell det är. Bilen har iaf varit grå då dem säger att det är en grå BMW av årsmódell -92 | |
Dino |
Det är min granne som äger den där bilen , och den där hondan är hans bästa kompis de brukar alltid hålla på att köra mot varandra . Men jag tycker att ni fastnar vid nånting som egentligen ni inte har nåt med att göra känns som brist på HOBBY , vill man styla om sin bil så där så får man väll göra det utan att behöva höra en massa o tvärtom jag tycker att det här med styling ganska personlig o i o med detta så skiljer det mycket från bil till bil . M-MotorSport |
|
Varv-competition är väl ett skämt, inte finns det någon som är så korkad???? välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
betriebsanleitung1 |
Visst får man göra som man vill med sin bil,jag ger fullständigt fan i hur mycket plast som limmas på.Har iofs inte samma smak som de flesta invandrare mm.Tyckte bara det var mycket komiskt med en varv-tävling.Hade varit intelligentare med en tävling i låg tomgång. |
|
Det är en 325i Automat är bekvämt |
|
|
betriebs: Var juh en del ägare till crx för ett par år sedan som ställde om sina tomgångar till 5-600 varv. Det gick toppen..... Tills den dagen då motorn skar pga att oljepumpen inte tryckte tillräckligt : ) En kompis blev bra irriterad när han fick sin ömt vårdade vtec-motor med endast 4000 mil på nacken havererad : ) |
|
| den låter lika gräsligt som den ser ut... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.