|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
bmweee |
Länk skön sång i den, stod brevid den när han varva på den. |
ant |
jag stod också bredvid då och när han hade en varv-competition mot en honda crx eller vad det var. höga varv med lite skramligt ljud. mer info om bilen kan du hitta här. Länk ============================= Länk |
|
Usch vilken hemsk syn!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
ant |
ja det är inte speciellt vackert enligt min mening. men man har ju olika smak. lacken attraherar mig inte heller så speciellt mycket.. ============================= Länk |
|
usch....straffskot på att äga en sån bil... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! |
|
|
Jag tycker att den är jävligt fräck som UTSTÄLLNINGSBIL. Som vanlig bruksbil är den hämsk. Mvh. Micke Länk |
|
-RW- |
Jag tycker den är rätt så läcker. förutom stripesen. MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
|
smaken är som baken, i detta fall ungf som emellan skinkorna.... Asken |
|
mase |
e de en viper(stripsen)? inte ska en bmw hs den?! blixter och dunder.... |
|
E 36 an e ju så snygg som den e helt original med fräcka fälgar!!!!!!!! |
|
| Säger som Asken citat: smaken är som baken, i detta fall ungf som emellan skinkorna.... slut citat | |
-BeeMWe- |
Den där var med på nån bild i Bilsport(träff). Länk |
|
Enligt erfarenhet har sällan de bilar (oavsett om det är BMW eller inte) som är utrustade med den otroligt vulgära bakvingen den prestandan som bilen utstrålar. Jag förstår om man gillar styling, men finns det inga gränser..zemax paketet till E34 är ju en ren dröm jämfört med den till E36an. |
|
bmweee |
Ja tycker den är rätt så grym faktist. men ja kan också hålla med KINGEN om att en E36 "bara" behöver ett par feta fälgar för att bli grym. Men fyfan va tråkit om alla bara åkte runt med feta fälgar.=O) |
Liten_men_snabb |
Sitter inte sidobklinkersen på fel sida?? Dvs hö. o vä. är monterade på fel sida..??!! |
bmweee |
ser ut som det=) |
betriebsanleitung1 |
Varvcompetition?????finns det verkligen nån som tävlar i vem som kan varva högst??????? |
bmweee |
detta är däremot gräsligt!!=O) Länk |
| Kan ju alltid hoppas på att den modifieringen inte är gjord på en riktig M3E30!!!! | |
|
Varvtävling... Undrar om det nånsin i världen har existerat någon dummare? Självändåmålet är för mig otroligt diffust, samt att jag ser verkligen ingen möjlighet att vinna en sådan tävling. Hur gör man det? Försten som lyckas hålla den på 7000+ vinner? Den som skjuter motorn får 1poäng? Om bilen kan ju sägas att den kan fungera. Om man rycker bort två stora ränder som någon har gjort. Imho. |
|
|
Hmmm, sitter och undrar om någon överhuvudtaget läst rubriken ??? Vem äger denna ??? Det finns en utmärkt (kostnadsfri) upplysningstjänst hos vägverket dit man kan ringa för att få faxat uppgifterna på bilen. Telefonnummer: 077-1252525. Gå in på: Länk för översättningstabellen av regnr, sedan är det bara att ringa ! Joachim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.