|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Hur bra är Hovas blinkers och M3 speglar? Blir det någon kondens och ser speglarna ut som något Sergio filat till i garaget? Länk |
jeppe_L |
undrar samma sak...´har tänkt beställa ett sett med lampor+vita blinkers 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
|
Jag handlar mycket där eftersom jag känner ägaren och jag har inte haft något problem med varken kondens eller passform. Jag har även många kompisar som köpt vita blinkers till sina BMWs och vad jag vet så har ingen klagat. Själv har jag inte köpt M3 speglar av honom men Golf 3an som finns på min hemsida har M3speglar från Hova.com Det ända som han gjorde var att han slipade till någon sträv kant på backspegeln innan han lakerade. Jag har inga bra bilder på just M3 speglarna men lägger en länk här nedan. Länk Länk Mikael Melander Re5pect 4 M5 |
|
|
Hej Funderar på att köpa M3 speglar till min 535i men vet nån vilka speglar man ska ha? är det E30 eller E34 som passar E28 ? nån som vet !? har mejlat HOVA men inte fått nå svar så om nån annan vet så mejla mig eller skriv här ! =) |
|
|
bmw´s speglar ska bara sitta på BMW. kan inte förstå mig på dom som köper dom till andra bilar. BMW tycker dom e skit men speglarna ska dom tvunget ha.... mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| köpte mina cup speglar där och dom e helt okej.... | |
|
Mina vita blinkers jag köpte till E36:an var sådär. Inget synligt egentligen men är man petig så var dom inte riktigt 100 i passformen, liten glipa blev det. Det är för övrigt det enda jag handlat där så jag vet inte mycket om deras andra produkter... Mvh Anders S. |
|
|
Har köpt Lexus style till min M3 E36 ifrån Hova. Perfekt passform och kvalitet, vilket jag i och för sig redan visste att det var då han nästan enbart säljer inpro´s grejer. Kan bara rekommendera Hova! Mvh. Robban Johansson BMW M3 E36 - Sterlingsilver |
|
|
Har köpt M3 speglar till min E34 var perfekt passform vart helnöjd med dom. =) //Roger |
|
|
Har handlat några gånger av hova och det är väl bra grejor till bra pris! köpte bak ljus till min e36 är väl inte jätte imponerad av kvaliten lossnade lite grejor redan under montering men nu sitter det där o fungerar fint!! och är mycket bra att ha å göra med, Beställde ett par blinkers o det kom fel men han påstod att det var rätt! jag skickade tillbaka dom sen ringde han och bad om ursäkt att han skickat fel sen fick jag ett par osram diadem för besväret!! BMWCS # 4445 |
|
|
Hova är ett kanonställe att handla ifrån! Mvh. Robban Johansson |
|
| Jag har också köpt speglar på Hova och är kanonnöjd! | |
|
Speglarna som sitter på den röda golfen inhandlades av mig..har tyvärr ej kvar bilen..äger ju bmw nu...Det enda jag gjorde var att jag slipade ner en kant som blir när dom gjuter speglarna sen lackade jag dom, skruvade dit dom och sen var jag helnöjd...Hade en golf 2 innan som jag sade cup-speglar på ifrån hova å det var heller inga problem... Makarow |
|
| Jag kommer från samma ort som honom och jag känner honom personligen... Det är verkligen en person man kan lita på... Han är respekterad i hela samhället.. Du kan handla hos honom utan betänkligheter... Alla skulle vara som honom... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.