|
|
|
|---|---|
| jag lyckades snurra och hälsa på i snövallen igår pga värdelösa bakdäck och nu när jag startar och stänger av bilen får jag ett felmeddelande på färdatorn om att jag ska kolla kylarvattnet. Gjorde det och det såg bra ut men fyllde på ändå för att vara på den säkra sidan men meddelandet visas ändå. Varför?? kylarn läcker inte heller.. | |
| De "skvalpa" nog till rejält i din behålare när du snurra av vilket fick Checkkontrollen att tro att de var lågt me kylvatten.... | |
| så hur länge visas de där da?? tycker att han borde känna av att de e fullt nu?? | |
| Hmmm.....Givaren kanske har "hängt" sig?Knacka lite på expansionskärlet de kan hjälpa....De borde ju inte stå på färddatan annars om givaren e OK..... | |
| Måste man fara in på BMW verstad för att få bort meddelandet eller försvinner det av sig själv?? Allt fungerar som det ska men medd. är fortfarande kvar. | |
|
jag har haft samma på min i ett år skiter i de för de e bara givaren som e kass byter an annan dag!!;-) |
|
| Nu e de borta!! :) Har kört 2 korta svängar idag med meddelandet. Tredje gången ja startar bilen är det borta!!!! älskar BMW... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.