AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
347

Ett guldkorn bland motorprogram!

Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Såg för ett tag sen ett program på norsk TV som heter Autofil. Helt underbart! En fullständigt vansinnig kille provar värstingbilar på Arctic Raceway tillsammans med Tommy Rustad, som bl.a. tog en E46 M3 runt ett antal varv utan att en enda gång få fram-och bakhjul att linjera, med programledaren skrikande i passagerarsätet. En sagolik upplevelse, kryddad med en rätt bisarr humor. Plötsligt tar killen på sig en peruk och ett par vita dojor och blir begbilhandlare, och testar begagnatköp, för att i nästa stund yla av skratt i passagerarsätet när Rustad ger järnet. Ett underbart program!
Killen verkar gå på amfetamin, och avslutar programmet med att påpeka följande (efter att ha testat tre bilar runt miljonen):
Är du dugen på att spara ihop till en sån här värsting? Då ska du komma ihåg att om du har en rostig 88-års Toyota Carina med 14-tumsfälgar så HAR du redan en värsting! Värre bilar finns nämligen inte!!:-))

Jag har redan gett mina föräldrar (som tar in norsk TV) stående order om att spela in alla program i serien.
Visa användare
458
baggen
523A Touring-00
Vilken dag och vilken tid går programmet på?
Jag har sett det själv en gång och den gubben var hysterisk rolig....

Gött att åka BMW
M-
6
M-vrid
M5e34-90mod
mandagarna nrk2 ungefär 20.00-21.00
repris torsdagarna nrk1 ungefär 23.00-23.30

no respiratorshit
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Måste kika om jag får in nrk borde få det tycker jag...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
75
83
750.no
750il -88
745 -85
Husk på at bilene til 1 miljon i Norge(avgiftland) koster ca.420000 NOK hos dere. 500000 SEK = 420000 NOK.
Her er det noen autofil videos! Ikke spre linken til andre forum! Da kanskje de forsvinner ved for mye belastning! Meget kule videos... :)

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.