|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Bmw vänner!! Jag är nu ute efter en rolig vardags bil så jag provar att slänga ut en krok här för att se om jag får napp!! Har varit och kollat på en massa 325:er 91:er - 95:er Men inte hittat någon som är intressant. Hör ofta när man ringer på annonser att bilen är i bra skick, men det är ingen garanti... Finns många "vrak" där ute som konstigt nog ligger i samma pris klass som dom fina..? Saker som jag uppskattar!! *Svensksåld *Service bok *Rost fri *Få ägare *Mycket utrustning /skinn mm *I bra skick in och utvändigt!! *Max ca 15 000 mil Priset är oitressant bara den är i bra skick!!! Men efterson E36:an har rasat i pris dom två sista åren så skulle nog inte ge mer än 70´ för en riktigt fin 325 Cupé runt -92 Låter det vettigt eller?? Tacksam för svar, kritik, råd, tips, varningar, mm Mvh Micke | |
-RW- |
70000:- för en 92? Låter mycket tycker jag. MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
|
Ja kanske det är det..?? Men om den är i riktigt bra skick så skulle jag kunna lägga det tror jag. Citerar vad Anders.s Alias Jason sa här i ett annat forum... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mycket bra sagt!!! |
|
|
-Rw- Din 320 såg riktigt fin ut. Är du nöjd med den? Skulle kunna tänka mig en sådan också... Kankske dom 42 extra hästarna inte spelar så stor roll?? |
|
|
Jag skulle satsa på en 93:a och uppåt eftersom då fick den vanos... Jag skulle också ge 70 000 för en fin E36 Coupe dock efter 93. /Manray/ |
|
-RW- |
Manray/ Det finns även 92:0r med Vanos. |
| Jag tycker inporterna borde stå lägre än s-sålda. Och det är ganska logiskt tycker jag... Jag skulle betala mer för en s-såld med papper mm än för en inport med tveksamma papper... Men ändå skiljer det mycket lite i pris..?? | |
|
-RW- Å fan! Var det de senare modellerna eller alla under 1992? /Manray/ |
|
-RW- |
Micklo// Tackar:) Jag är helnöjd med den. Går klockrent. MEn är det inte så att Sv-Sålda bilar är lite högre i pris än de importerade? Min är Sv-såld. Har den på börsen redan. MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.