|
|
|
|---|---|
|
Finns det skålade mattor till E38 ? Det blir så skitigt under vintern annars. Nån som vet ? | |
| Jag har Rensi-mattor i min. Har för mig att E38 finns med i deras katalog. De är lite för korta fram och mattan på förarsidan tenderar att åka framåt när man kliver i och ur bilen. För att avhjälpa det har jag har gjort två hållare (för remmar) som sitter fast framkant på stolsskenorna. Det finns redan två små hål där så man behöver inte borra i skenorna. Remmarna går genom två avlånga hål i bakkant på Rensimattan och gör att den sitter fast i rätt läge. När man städar bilen är det lätt att lossa remmarna och ta ut mattan. | |
|
Var hittar jag katalogen ? |
|
| Skulle tro att både OK och Mekkonomen har Rensi-mattor. Jag beställde mina på OK och de kom hem någon dag senare. Minns inte riktigt men har för mig att de hade en katalog eller ett papper som visade vilka mattor som passar till vilken bil. Även Bildelsimporten har med Rensi-mattor i sin katalog men inte just till E38. Dock kan de kan troligen ta hem rätt modell. | |
|
Tack. Ska kolla där. kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.