|
|
|
|---|---|
| Med trim räknas inte öppet filter. =) | |
E30poppe |
Inte ja... Hehe... |
E30poppe |
Inte ja... Hehe... |
schneberger |
turbomatad e36 320 =). biler finns på www.msm-tuning.da.ru plockade kanske ur 270 precis inann den dog. teroetiskt sett var det 300 . men efter diverse förluster och skit så räknar jag med runt 260 - 270. blir mer i vår. skall ha i en 3,5 i den ! |
|
Fränt! ja håller oxå på å bygger turbo på en 325:a. Vad var det som rasade? Kör du med orginal insprutning/tändning? Mvh Hassvik. |
|
schneberger |
körde orginal sprut. och orginalmotor men fick en ide om att ladda mer.. så jag tryckte i m5-spridare . och laddade först 0,8 det gick bra. men fett och dyrt. sen blevdet 1 kilo och det gick itne bra mer än en halvmil på plattan i mattan .- men fort gikc det.. skall bygga nytt i vinter. blir 3,5 liter med turbo. blir mest för bana. men skall jag åka på strippen så skall jag åka fort på gatdäck.. så det bygge rjga för !- orginal sprut rcäker ju till ca: 0,3 bar.. vad har du tänkt att göra för modifikationer ?. sprut ?. själv skall jag köra med ett datasprut . och ltie grejor. |
|
Ja lite trim har jag ju....=) ----------------------------- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Ja där ser man. Vad i motorn gav upp då??? Jag har skruvat isär min motor nu. Ja ska svarva av kolvarna lite. Ja tror ja ska köpa en smt5 box men e inte säker. Hur ska du lösa problemet med all el om du ska köra med eftermarknads sprut? Ha de gött! /Hassvik. |
|
schneberger |
det är itne så mcyekt el som kan krångla. =). det löser sig- har inte öppnat isär men tror att det är en kolbvsom har gått trasig. |
|
Jag har en 320i 1992 med 1995 3,0liter M3 teknik. Den har ju också öppet filter :) M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.