AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
543

Vilka kör trimmade E36:or?

Tu
114
Turbotomte
325 coupé -94 Twinturbo
Med trim räknas inte öppet filter. =)
E30poppe
Inte ja... Hehe...
E30poppe
Inte ja... Hehe...
schneberger
turbomatad e36 320 =). biler finns på www.msm-tuning.da.ru

plockade kanske ur 270 precis inann den dog. teroetiskt sett var det 300 . men efter diverse förluster och skit så räknar jag med runt 260 - 270.

blir mer i vår. skall ha i en 3,5 i den !
Tu
114
Turbotomte
325 coupé -94 Twinturbo
Fränt! ja håller oxå på å bygger turbo på en 325:a. Vad var det som rasade? Kör du med orginal insprutning/tändning?

Mvh Hassvik.
schneberger
körde orginal sprut. och orginalmotor men fick en ide om att ladda mer.. så jag tryckte i m5-spridare . och laddade först 0,8 det gick bra. men fett och dyrt. sen blevdet 1 kilo och det gick itne bra mer än en halvmil på plattan i mattan .- men fort gikc det..

skall bygga nytt i vinter. blir 3,5 liter med turbo. blir mest för bana. men skall jag åka på strippen så skall jag åka fort på gatdäck.. så det bygge rjga för !-

orginal sprut rcäker ju till ca: 0,3 bar..
vad har du tänkt att göra för modifikationer ?. sprut ?. själv skall jag köra med ett datasprut . och ltie grejor.
La
137
Laurin
BMW M3 3,0 Alpinvit
Ja lite trim har jag ju....=)

-----------------------------
"Second place is the first loser..."

Länk

/// Mvh Laurin
Tu
114
Turbotomte
325 coupé -94 Twinturbo
Ja där ser man. Vad i motorn gav upp då??? Jag har skruvat isär min motor nu. Ja ska svarva av kolvarna lite. Ja tror ja ska köpa en smt5 box men e inte säker. Hur ska du lösa problemet med all el om du ska köra med eftermarknads sprut?

Ha de gött! /Hassvik.
schneberger
det är itne så mcyekt el som kan krångla. =). det löser sig- har inte öppnat isär men tror att det är en kolbvsom har gått trasig.

Mi
52
Mikkofin
M3 E46 2002
E36 M3 1994 "banträff"
Jag har en 320i 1992 med 1995 3,0liter M3 teknik. Den har ju också öppet filter :)

M
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.