AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.034

Vilket kjolpaket till E30?

Är lite inne på att köpa ett kjolpaket till min E30...men vilket är snyggast igentligen!?
M-paketet är ju så himla vanligt...
E30poppe
Gå in på www.e30.de så ser du massor me coola e30 som du kan stjäla ideer från...
Jag tycker personligen att M-paketen är de snyggaste som finns till E30, de är väl avstämda mot bilens övriga linjer till skillnad mot Riegers bizarra paket som får bilen att se ut som en rymdraket på hjul.

Ingen som har M-kjolar till E30 att sälja till mig?? (helst 83-87) maila mig isf.
Jo,visste e M-paketet snygg,men de är så vanligt!!
Zender då?
Om Zender gör paket till E30 nu vet jag inte, men de tidigare zenderpaketen till E30 var ganska kantiga och fula ur min synpunkt

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
E30poppe
Zender paketen ser bedrövliga ut...
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jag håller med om att Zender-paketen är fruktansvärt 80-tal. Ser förskräckligt ut. Skall man, vilket jag inte rekommenderar, gå ifrån BMW original så är det nog Breyton man skall kika på. Finns att köpa på realcar.com här i Sverige också. Det är smakfullt och ser bra ut.
håller ju med käre granne E30poppe, men en Siedlfront och M-technic sido- och bakkjol? Eller som man själv har; en fet M3 front med M3 EVO 3 vinge... Det går ju att göra mycket med en E30.

*badass toys for badass boys*
Visa användare
374
Schrimp
E30 318is 16V -91 M-tech

BMW CS #05485
Såhär ser min ut..

---------------------
.. vassast på ön.. ;) - Länk
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
En 90:ans E30 blir väl hyffsad snygg med endast en läpp fram, eller vad tycker ni, jag ska nämligen troligtvis skaffa en E30, men jag vill inte lägga ut en förmögenhet på styling. Vad mer kan man fixa som är billigt och som gör bilen snyggare och får en aggressivare look? Svarta njurar gör det mycket för utseendet?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.