|
|
|
|---|---|
|
Bara undrar hur man vet om man har detta eller inte? försökt kolla i säkringsboxen samt läsa manualen men blir inte rikitgt klok på om de finns eller inte i min vagn. Är de någon som har god koll på hur man tar reda på detta, frosten har inte riktigt letat sig hit ner än. Bilen är svensksåld 98:a om det hjälper. Den som har flest BMW när han dör vinner! | |
|
Nå´n knapp i kupén som får dig att undra? Bara att prova i så fall. /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Hmm, kanske automatiskt...tänkte inte på det. /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Uppvärmningen av speglarna är automatisk, du har spänning fram till speglarna hela tiden(oavsett temp.), sedan regleras strömmen i klumpen bakpå spegeln(ngt temp.beroende motstånd), detta talade dom om för mig på Henry Melin förra året då eluppvärmningen i mina speglar hade slutat fungerat(gick på beg.garantin). För att se om man har uppvärmning så är det enklaste att snäppa loss spegeln(bänd ut den försiktigt) och se om man har 2st kablar anslutna till spegeln bakpå. Mvh/ Micke t |
|
|
Tackar Micke, skall ta det i helgen tillsammans med en ordentlig vaxning. Ja tror att de finns men vi får se. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Veva ner rutan o känn på spegeln varm=värme kall=ej värme. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.