|
|
|
|---|---|
Hjelm |
Nu tängte jag se om soppaförbrikningen kunde sänkas lite.. Först ska jag ha lite tändstifft.. Jag har listor från alla tillverkare som säger att detta är bäst bla,blabla.. Finns det några åsikter om vilken som är speciellt bra/prisvärd..? Sedan tänkte jag svänga förbi Biltema.. och handla luftfilter för orginal burken.. 69,90:- Finns det några argument varför jag ska betala 400:- BMW orginal?? Skrållan dricker ca2.5liter i stan, men bara 1,0 på landet.. |
|
Till min kostade luftfiltret under 300.- på BMW. Tycker att en del här på forumet överdriver priset på originaldelar. Mvh Rasmus |
|
| jag kör alltid med ngk...har genom åren haft så mycket problem med bosch-stift att jag lovat mig själv att aldrig mer köpa några såna... | |
Hjelm |
Jag var förbi på biltema och gladeligen betalade de 69.95, och gick ut till bilen och tänkte att detta byter jag bumms... Filtret var, typ 10cm kortare och 5cm smalare... gick in och fick pengarna tillbaka och fick 70kronor tillbaka!! Jag tjärande 5öre!! DET är en bra anledning varför man inte ska köpa biltema luftfilter Speadlower: Original Filtret kostade 296:- , helt OK pris! Och det är STOR effekt skillnad på före och efter bytet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.