|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Hej, jag letar efter lite ljud alt. filmer på nya M3 och M5. Har hittat en del men ännu ingen med sportsystem på alt. vässade. Om nån har lite tips på var man kan få tag på sånt så vore det kanon. Tack på förhand. Mvh Micke | |
|
Här finns en länk till coolblues M3:a lite längre ner i dagboken så finns det två ljudfiler, en med original system och en med schnitzer system. Länk //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
Lotus Samuel |
Länk Lite ljud på M5:an med kellerners avgassystem. Underbart!! |
|
Vart ligger varvstoppet på E39 M5 ? Finns det åf för Kellener i Sverige ? "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Tyckte nästan det lät goare på dom första... Mer rent ljud liksom ----------------------- Min E30: Länk |
|
Lotus Samuel |
Cruzze: Nä ingen återförsäljare i sverige tyvärr. Varvstoppet ligger på 7000 tror jag. Kanske 7100. Man hinner inte med att kolla när det skenar ;-) |
| Tackar och bockar | |
|
Lotus Samuel : ingen simultanförmåga ?? :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| Fan vilket gutt ljud de va i dom. Det där va bra för studiemotivationen. :) | |
|
Tycker också att det lät skönare först. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
Lotus Samuel |
cruzze: Nä du vet jag är kille ;-) Jag vet att varvstoppet ligger på 7000 eller mer men kollar man när man kör så bryter tändningen innan nålen hunnit över 7000strecket. Det har jag reflekterat över innan. |
|
Varvstoppet på E39 M5 ligger på 7000 rpm. Om man inte hänger med ordentligrt blir man alltid lika förvånad då det går i för det känns som den skulle kunna varva mkt mer. :) Dessutom så släpar varvräknaren på 1:an så den står på 6500 då stoppet går i, lite lurigt minsann. |
|
|
Här finns lite filmer på en E46 med avgas och kattar från Kelleners: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Danke. Har dock vissa problem att öppna de förkortade länkarna. ///Mvh Micke |
|
|
Där får man för man är slö. Kommer snart med fungerande länkar. |
|
|
Nytt försök! Länk Länk Länk Länk Jag lämnar inga garantier på underhällnigsvärde, speciellt gäller det den 3:e som gjordes enbart för att visa hur den låter. |
|
|
Nu fungerar dom lite bättre, men vad har jay leno och tim allen? med en M3:a o göra? :) Tack än en gång, lite banracing e ju alltid underhållande. Mvh Micke |
|
|
Inte bara är jag slö jag behöver visst brillor så man klipper och klistrar rätt länkar också. :o Länk |
|
|
Hehehehe Förresten, är det inte du som är MFünf på zatzy? om det är så så kan du ju bortse från mitt pm ;) (om du har fått det dvs) |
|
| Satt just och letade efter det. :) | |
|
Hmm vad välja nästa gång man byter bil ? En E46 M3 ( sportig o rolig) En E39 M5 ( nästan lika snabb men mer landsvägare) Hilfe jag är juh sugen på båda men inte råd. har juh hört en del om motorras på M3 osv törs man köpa en ändå ? Är det nån jätteskillnad på känslan inuti bilen ? ge mig gärna tips osv, samt även oliak sportsystem och andra godis-tillbehör. Johann : kontakta mig gärna priv. cruzader@telia.com "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.