AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
698

Skulle det gå att förbättra forumet på detta vis?

20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Skulle det gå att lägga till en funktion som dom har på tex sweclockers.com som är bra när man har ett segt modem.När man för pekaren över inläggen så kommer det upp en ruta där innehållet i tråden visas.Det tror jag att flera skulle uppskatta.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Dålig respons....
Har inte det problemet men jag kan se fördelen med funktionen.
Innebär säkert en hel del arbete för "powercrew" och tid är allt dom inte har...

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk
känns lite onödigt me den funktionen,är nog inte så många som känner att den funktionen behövs bara för att de kan vara segt i bland,eller?
tror inte "poercrew" är så himla sugna på den idén heller...
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
2002tii, då kommer ju den sidan är bli mycket segare för dej, efter som du vill ha en massa mer info på den.

Dvs då får även all text på de trådar som du inte är intreserad av, och det är ju inte bra.

Visst går det segt med modem, men Telia lev ju ADSL i princip hela sverige numera. Så även om jag inte gillar bolaget, så kan du ju kolla upp "bredband" hos dem.

Vill du inte ha Telias ADSL finns Spray som är billigare. Bo ett fåtal orter finns det en krona billigare Bostream.

/Simon
Froz-523
Får nog hålla med 2002tii. Skulle uppskatta en sådan "feature" fast inte pga långsam uppkoppling utan för att det skulle vara smidigt. Genom att få upp första inlägget i tråden i en pop-up-ruta när man för musen över rubriken ser man snabbt om det är något intressant. Detta skulle säkert spara en del dator-kraft på servern också.

Se detta exempelvis på Nordicaudi.com.
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Jag håller på att förbättra forumet på flera punkter. Detta är en av funktionerna som förmodligen kommer att finnas med i den nya versionen.

Mvh
Tommie, BMWPower
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
kanske nån funktion att kunna ta bort inlägg som man skrivit p.g.a felskrivningar eller nått?? mvh Daniel

----------------------------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Du kan rapportera ditt eget inlägg och skriva att du vill att det ska tas bort.

En funktion att ändra inlägg är lite svår att implementera eftersom inlägg som kommer efteråt baserar sig på det som en gång stod där. Om texten ändras i efterhand kan efterkommande inlägg plötsligt bli orelevanta eller framstå som mycket konstiga.

Mvh
Tommie, BMWPower
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.