|
|
|
|---|---|
|
det kunde ju vara kul eller? | |
|
vill ju se fram mot något till våren..:) |
|
|
Det finns alltid folk som efterfrågar träffar/klubbar för tex M3 e30, M5 ägare, e28, z3, M3 träff, alla med blå bilar, alla med elektriskt inställbara stolar osv osv. Nu är det finurliga att det finns en klubb där alla kan samlas -BMW Club Schweden! Med underklubbar o sektioner. En M3 e30 är ju "den ultimata banbilen" således kan du gå med i BMW Sport Club. Och där är chansen stor att få se flera M3 e30 ägare och kolla på bilar, utbyta erfarenheter samt testa bilen på bana. Att på egen had dra igån något typ en klubb kommer att bli tungt fysiskt o ekonomiskt och träffarna glest besökta. Mvh Stefan ps. det ryktas om premiär på Ring Knutstorp och en fortsättning på Mantorp.... |
|
|
jo jag vet...är med i båda..:)...& kör bilen åxå på bana..det jag menade var att man kunde träffas ändå & hitta på något.... |
|
WIKING |
Jag håller med dig Fredric. Hör av dig om du får ihop några M3or för en träff till våren. ///MWH UW/// |
|
Fredric: Vad är då lämpligare än att sammanstråla där ryktet gör gällande att BMW SC arrangerar träff till våren :D "höfläkt": Jag gillar ryktet :D |
|
Lasseman3 |
Låter som en lysande ide! Synd bara att det är 80 mil till Stockholmstrakten...samt att E4:an är så rak. Får söka slingervägar i inlandet :=) /Lasse |
bmw.b3.nu |
Bra förslag! Här är en till som du kan höra av dig till, så kommer jag och min M3:a. Funderar även på att man skulle samla ihop ett gäng M3 E30 och åka upp till Gävleträffen nästa år. Länk OO=00=OO |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Gävleträffen , jaså blir den nästa år oxå? ;-) |
j.aahman |
är det inte dags att bilda en M3 E30 sektion inom klubben det finns ju en för nolltvåorna |
| Gävleträffen låter bra!! | |
|
Hallå ja! Det här vill jag också vara med på! /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Gävleträffen nja, rakt-fram-övningar är inte riktigt M3 E30 hemmamarker. Men visst, det är nog lättast att sammla ihop folk i samband med någon träff. Skulle dock helt klart föredra en "krokig" träff i så fall. /// På¨med dubbdäcken och njut av den underbara balansen i bilen :=) |
|
Esa |
Fredric Det vore helfestligt, gärna med inslag av bankörning. Frågan isåfall är om vi blir tillräckligt många. Fan bryr sig vad andra tycker, inte jag. |
|
Bra idé, kom med förslag på tid och plats så ska jag infinna mej. /thomas |
|
WIKING |
Jag kommer oxå |
|
vi kan ju fundera alla på detta lite...e som sagt bara ett förslag än..men visst vore det kul..det e nog inte så svårt att bli ett stort antal..jag & min Far har ju varsin & sen vet jag ett antal till... |
|
flimbo |
Jag kommer självklart med på träffarna i sommar. Har för övrigt rivit ner hela bakvagnen i dag för att jag hadde ingenting att göra, ska bara blästra och renovera lite, i väntan på att plånboken ska bli lite större så att motorn kan bli 2,5L (är snart där mmmm) Byt till Goodyear du med |
|
räkna med mig oxå :) mvh PETER |
|
| Om nu Gävleträffen blir på Mantorp då...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.