|
|
|
|---|---|
|
Tja.. jag köpte nya vinterdäck förra veckan för ett mycket förmånligt pris.. men är lite rädd att det bara är skitdäck.. Jag köpte Continental TS770 Friktion 235/45 17" för 1100:-/st Det är ju inte fy skam?? Nån som vet kvaliteten på däcket?? /Jimmy www.aspwebb.com | |
dumsnut |
Du får vad du betalar för. 235 är iofs inga optimala vinterdäck. "Nej nej nej dumsnut" |
|
Continental är ju inget "lågbudget" märke. Är säkert bra förutom att de kanske är lite breda för att vara vinterdäck. RWD? Ja tack! |
|
|
Jag har 40% på däck och då tjänar ändå däckhandlarn på dom så man kan ju tänka sej vilka pålägg dom har. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
rsarits |
Hur gör man för att få 40% på däck? Micke |
|
>>RSARITS Man köper många däck :) //Marin |
|
|
Bra kontakter...sen gör det väl sitt till att jag jobbar på bilfirma :)) //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
|
Jag köper Dunlop M2 15" friktionsdäck med fälg. (Nytt såklart) för 3300:- ink. hjulmuttar hos www.molway.com Överkomligt! //Kungen Af Malmö Kungens bil ==>> Länk |
|
sebbe_bmw |
Kör på 235/45/17 under vintern på 540:n.. Går som tåget! Vredestein Wintrac (dubbfritt) Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.