AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
400

Är dom sköna på Europadeler eller?

Beställde en vinge till min älskade bimmer i maj (AS1031 vinge). Ringde och hörde vad som hade hänt i juni. Då sa de att den leveransen hade försvunnit, hmmm... Lät det bero under sommaren. Ringde igen i Juli, då sa de först att den var skickad, sedan såg de att leveransen hade försvunnit innan den kommit till dem. De sa då att den nu var skickad från lev. till dem. Väntade tills i dag. Då väntade de fortfarande på leveransen :) Jättebra jobbat! Någon annan som upplevt något liknande hos dem?
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Jag har bl a beställt sportluftfilter av dom och det kom redan efter 3-4 dagar har även varit hos dom och lackat bilen och fick där mycket fin service!Så jag rekomenderar starkt Europadelar.....
Kände mest för att gnälla av mig lite :) Det var mest det att jag beställt genom andra, Europadelar/Vanadisgummi, diverse reservdelar,styling- & tuningprylar och det brukar gå på under en vecka. När jag sedan för första gången beställde av Europadelar så tog det drygt 2 månader innan jag gav upp :( Beställde ett par M3 backspeglar av annan lev. istället.

Mvh Wille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.