|
|
|
|---|---|
Vladde |
Tjena Tjena!! Mitt första inlägg. Undrar bara vilket fabrikat man ska köpa om man vill installera Sport filter & avgassystem. Man har ju hört om många olika ex green-cotton, JR, K&N / Ansa, Feritta och Simons. green-cotton filtret kostar ca: 845:- på Bildelsimporten och simons kan man bygga själv vilket blir ganska billigt. Kan tex få hela systemet från extraktor rören o bakåt för samma peng som ett slutrör o bakreljuddämpare från Ansa. Tack på förhand. MVH Vladde Be-My-Wife |
|
Lycka till imorn med allt så hörs vi på fredag om inne tidigare!! OvisenDaFreeq |
|
|
Om du vill ha kvalitet och beprövad funktion, så skulle jag välja K/N filter och Remus avgas. Oslagbart! |
|
|
Vilka säljer Remus ? vad är det för system ? _____________________________________________ Länk |
|
Vladde |
ska man bygga hela vägen eller?? jag har kat på min, men besiktningen kräver inte det på -86:or. hur mycket hästar får jag om jag tar bort den??? hur mycket påverkas avgasvärdena??? blir dt skillnad i bränsleförbrukning??? Be-My-Wife |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.