|
|
|
|---|---|
|
Gokväll..någon som kan säga mig, skulle montera av generatorn ikväll, men när man lossat den får man inte "ner" den...måste man skruva av servopumpen för att få väck den? Eller är där något annat trix? Detta gäller e32 740. Tacksam för snabba tips, för jag fort- sätter jobbet imorron kväll. Tack på förhand... Peo | |
|
Jag håller precis på med samma operation. Fast jag har 750. Jag vet inte riktigt hur det ser ut under huven på V8:an men det kan väl inte skilja så mycket. Jag tycker absolut du ska ta ur den uppifrån. På min är det överhuvudtaget inte möjligt att få ur generatorn nerifrån utan kopiöst mycket arbete. Du kommer förmodligen få lossa ett oljerör/slang och eventuellt en kylarslang. Någon annan kanske vet lite mer exakt ang V8:an. Felix |
|
|
jag höll på med det i vintras och minnet sviktar lite men servo pumpen måste lossas på och vridas lite åt sidan sen har jag för mig att det ska gå att få ner den, när du ändå har den nere så ta å dra åt styrsnäckan lite, H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.