|
|
|
|---|---|
EMS |
Hej. Har kollat in denna forum vid flera tillfälle. Är från och med idag registrerad användare. J****a el - hissar. Hade bilen på lagning för 1/2 år sedan, el - hisen på höger sida bara juckade upp sig. De byte en elmotor för flera tusen ...( inkl. jobb, i och för sig) Nu dumar sig de andra.Preciss likadant som de var på passagerarsidan förut. Kan man inte byta den själv, har inte lust slänga hur mycket pengar somhelst på deras dyra arbete. Någon som vet, hjälp!!!! Börjar allt mer tvivla på BMW kvalité , allt kräver numera datorspeciallister till bilmekar. |
|
Hur beter sig hissarna? går dom överhuvud taget? Jag lödde nyssen mitt komfortrelä och mina hissar + taklucka funkar bättre nu än när jag köpte bilen! Sök annars på forumet....... holma44 |
|
|
har lite trubbel med mina elhissar också.. fast.. tror mer på att mitt problem ligger i själva knappen, inte i motorn. Har du kollat upp detta..? så dom inte bytt kontakt, och "sagt" att dom bytt motor.. Rätt otroligt att dom gjort det.. men.. man vet inte :) --------------------- .. vassast på ön.. ;) - Länk |
|
|
schrimp vad har du för problem med dina hissar? holma44 |
|
|
EMS, länken nedan är ett bra tips. Släng inte bort pengar på dyra reparationer innan du har kollat detta! Länk Mvh Rickard |
|
EMS |
Jäklar, de beskrv mitt problem preciss som det var min bil de snackar om... men jag kan väll inte böivit så grundlurad så jag bettalade dryga 2000 på verkstan, om de bara limmade fast en lite magnetisk givare på en axel?!? Ska riva det ikväll , blir det bra sedan ska jag titta på passagerarsidan, om de verkligen gjorde något och inte bara debiterade mig. Toppen site, föresten. Att jag inte hittade den tidigare. |
EMS |
Toppen grabbar ( och tjejer, om ni surfar här ) !!! Det funkar klockrent på förarsidan nu. Har inte ork att ta ner klädseln på andra sidan. Lurad eller ej, nu har jag fått revanch i plånboken, kostade inte ett öre,och det fungerar!!! Forumet rockar fett!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.