|
|
|
|---|---|
|
Håller på att bli smått vansinning när jag försöker få bort åkspärren på navin/TVn i min 540 -98. Såg lite instruktioner här för ett tag sedan men jag har inte lyckats att fixa det. Får nog leta upp dumstruten snart... Någon som kan hjälpa till med klockrena instruktioner? Wibbe | |
|
På din -98 ska nog detta funka.Sätt tändningen i läge 2,välj Tv,Einstellung(inställningar)Välj "kontrast" När den gröna kontrastlampan lyser,Håll in knappen Slå av tändningen i 8-10 sec,Slå åter på tändningen o kolla om det funkar genom att starta bilen o kör fram eller bak,så märker du om den bryter som innan. enligt svar på forumet så har en del lyckats genom att hålla knappen intryckt under brightness istället. Men jag har ej lyckats än.Skam den som ger sig. Lycka till Ola E |
|
|
Är det rätt uppfattat att detta inte går fr.o.m.00:orna? Finns det några andra "dålda" trick med denna (stora) Dator/Navi/TV? Det är väldig lite som står i handboken så jag gissar att det kan finnas en del hemligheter vad gäller inställningar. __________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.