AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
543

är inte 7-serie ägaren nöjd med sin bil?

-RW-
1 Ägarna till BMW 5-serie är mest nöjda med sina bilar. De ger den betyget 9,58 av 10. Minst skrammel!

2 Saab 9-5 hamnar på en andraplats med betyget 9,38. Det är roligt att Saab gjort en genomarbetad bil.

3 På en värdig tredjeplats ligger Honda Accord med 9,37 som betyg. 53 procent gav bilen betydet 10!

4 Fjärdeplatsen delar Toyota Yaris och Mercedes E-klass. De får båda betyget 9,35.

5 Med 9,33 hamnar BMW 3-serie på en femteplats. Även dessa BMW ägare är mest nöjda med köregenskaperna.

Jag är nöjd med både mina bilar, men 5-serien, har klart bättre komfort.

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Motfråga: Är inte ägarna till Ferrari, Porsche och Lamborghini nöjda med sina bilar? Dom finns väl inte heller med på listan, eller? Jag vet dock inte vilka kriterier som måste uppfyllas för att en bilmodell skall vara med i undersökningen.

roadZter
-RW-
Ferrari, Porsche och Lamborghini är i en klass för sig själv, Där BMW, MERCA eller SAAB inte kommer i närheten av.

Listan är baserat efter vad den vanliga individen har råd med. Alla har nog inte råd och köra lamborghini.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Tror listan baseras på de 50(??) mest sålda modellerna. Då "platsar" varken 7-serien, S-klasse, Ferrari osv...

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk
-RW-
Kristian Larsson//

Det e nog som du skrev.
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
-RW-: BMW Z8 är enligt mitt tycke ett fullgott alternativ till flera Porschemodeller...

roadZter
-RW-
DanneZeta//

Jo jag vet, men som sagt dessa bilar även Z8 har inte en vanlig arbetare råd med, så listan som görs är baserade på vad folk har råd och köpa, och där fanns inte 7. Serien bland de tio första.
-RW-

Tror inte en vanlig arbetare har råd med en ny sjua heller....

//Bimmerman
Zim Zimma here's my bimma
Länk
-RW-
Kanske inte en 01,02. Men en 96;a 97;a är nog lättare och fixa fram pengar till.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.