|
|
|
|---|---|
|
Är det fler än ja som tvivvlar på att detta är en M3??? Eller så har han sålt M-speglarna kanske....O att speglarna inte ens e lackade i bilens färg....Nåt som inte står rätt till här....Eller vad säger ni?? Kolla länken Länk | |
|
Väldigt skumt..han kanske ville tjäna en slant så han sålde m3 speglarna och lade på de här speglarna:)) Eller så har han blivit av med de och är jätte trött med att äga en m3 dyr försäkring drar mycket soppa och världens mest attraktiva bil för tjuvar Mmmmmm Länk |
|
|
antagligen nå´n snorunge som varit framme och vill ha speglarna på sin gamla 245'a, och ägaren till denna M3'a inte hade larm/startspärr vid tillfället och inte fick det på försäkring, så han kanske inte hade lust att köpa nya för 6000:- ex. lack. Ser tråkigt ut utan.. /Johan |
|
Pelle Grahn |
Har en polare som importerat en M3 -96 med "vanliga" speglar. Ser ju inte snyggt ut, men gubben som var enda ägare i Tyskland var inte nöjd med sikten i M3 speglarna. Beställde därför bilen med "fula" speglar! Kanske är detta en förklaring... |
-RW- |
Klart att det är en M3, varför skulle han annars betala 20:- och annonsera ett falskt annons. |
|
Det enda är väll att åka till killen och kolla upp bilen...har själv hört dom som har blivit av med sina M3 speglar flera gånger och till slut satt på vanliga 3-serie speglar för att slippa bli av med dom. Tur man har M3:an inlåst om natten och inte bor i någon storstad :) Mvh Ricke |
|
Liten_men_snabb |
är det rätt ok på bilen? Har för mig att M3.ans e större..? Samt annat utseende... Är kanske ute o cyklar..? |
|
Ser ut att vara för små bromsar + att jag bor i 0550-området och har aldrig sett bilen... På "landet" så känner man igen bilarna. Numret gick till en skola i storfors...? :-) Icke äkta tror jag... /Per |
|
|
Sorry.... Kan nog vara äkta trots allt. /P |
|
|
Mpower20: m3 drar mycket soppa??? förklara dig...... /kalle |
|
|
Men hallå! Åker man på åretruntdäck när man rattar en M3:a? Det hade inte jag gjort i alla fall. Mvh. Micke Länk |
|
mase |
verkar vara lite "taskig" m3 tyvärr.skulle lägga lite pengar till och köpa ett fint ex. annars kan man gott köpa en 325/328 tycker jag. verkar inte vara seriöst för en m3ägare,tycker jag sen får ni säga vad ni tycker! |
schneberger |
tyckte att brosarna ser ut att var arätt storlek ! |
|
snillen spekulerar.... varför ringer ni inte och kollar med den stackars säljaren istället för att gissa en massa saker? |
|
|
Precis, ring och fråga... (dagens eko) Bilen i sig var ful, ögonlock *huga*... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.