|
|
|
|---|---|
|
kollade på ovanliga bilar, p åbilen som hette 318is... där sa dem att dem inte trodde att det var nån sån som fanns en i sverige.... kan jag säga att det finns det... i stockholm men iof så kanske det är ett rätt gammalt repotage /jockeG | |
|
Du menar nog 320is, för 318is finns det en hel drös utav i Sverige. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
| Säger som JN, 320is såldes inte i Sverige, såldes bland annat i Italien. En variant på M3 var det. Jag har sett en sådan till salu här i Sverige, dock oreggad och bes. | |
| Pojkar ni vet inte vad ovanliga bilar är. ;) | |
|
Kolla den här länken, Länk ungefär mitt på sidan finns en M8 prototyp, den kan man kalla ovanlig :) ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
| Destroyer: Vad menar du med det? | |
|
M8:an var elak, är texten sann eller är det mytbildning på g? /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Kristian Larsson: Jag har sett bilder på "M8:n" nån annanstans på nätet men kommer ej ihåg vart. Dock så ligger det nog lite sanning i det hela. Dvs, att den aldrig blev producerad utan bara en konceptbil! Skulle gissa på att den skulle bli för dyr att producera (dåtid). Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
Tänkte mer på texten om att bilen var undangömd och skulle förstöras.... /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Noterade ni att bilen på bilden inte hade några framlampor... ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
Oki, så långt tänkte jag inte. Japps, det noterades! |
|
|
Så vitt jag vet så "lever" M8:an fortfarande. Dvs den är inte förstörd. Bara undanstoppad tillsammans med en massa andra roliga bilar. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.