|
|
|
|---|---|
| Undrar om elektroniken tar skada om jag kör med bilen medans min elektrikerpolare byter SI-batterierna? Dvs instrument och SI kort borttaget. | |
|
Intressant tanke! Borde inte vara några problem. Instrumenthuset innehåller väl bara indikatorer och inga givare så elektroniken blir ju inte av med några "inputs" men man vet aldrig... /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
| Nä precis....man vet ju inte, fast å andra sidan såååå kanske man lär sig något på att testa =) | |
Anton |
Glöm det med en gång,laddströmmen till batteriet går denna vägen via laddningslampan ock instrumenthuset.Du kan bara köra så länge det finns ström i batteriet,sen har du en spännande bogsering med släckt belysning att se fram emot. |
|
Man tackar Anton! Jag ser inte fram emot den dag jag behöver använda bogseröglan som sitter och blänker i skuffen. |
|
|
Anton: Allvarligt, e det så ? //Ticco www.ticco.com |
|
Anton |
yes. |
|
Okey, ja det var ju ett jäkla sätt å koppla skiten... //Ticco www.ticco.com |
|
Anton |
Glömde en sak, du kan köra utan si-kortet bara du har kontakterna isatta bak på instrumenthuset. |
|
Precis, funkar inte. Jag vet, jag provade i veckan, blev ståendes mitt i en kosrnig, efter ett tags funderande kom jag fram till att det var en sluten el-kretts, som inte längre var sluten... Inget att rekomendera, iaf inte som du ska köra inne i stan dom jag... =) MvH //Martin 325iM "Tuned by SpeedCenter" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.