|
|
|
|---|---|
|
skagöra det på min. Om nån gjort de kan ni inte förklara lite med punkter eller nått hur jag ska gå till väga???? mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" | |
|
komigen nu =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Hej! Japp det har man ju gjort ett 40 tal ggr, det är inte alls svårt och tar inte så lång tid heller.. jag är inte så jätte data van så ring mig skall jag förklara hur du skall göra ok? Mvh Ace Eca Cea ______________________________ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
Hej, har precis köpt nya fronten till min också. Space-X-Explorer, du som inte gjort det förut kan väl uttala dig om hur svårt det va när du gjort det? Kostar ju ändå 1500 spänn å få det gjort så det skulle vara skönt om man klarade det själv. Fronten ska ju lackas också. Har hört att Universalteknik på Ringön,GBG ska vara bra. Någon som har en exakt adress till dom eller telnr? Hittade dom inte i Gula sidorna. /martin |
|
| Hej! Undra bara vad det är för skillnad på typ en 95ans grill och 97a?? Har aldrig tänkt på att dom skulle se olika ut! | |
| Titta på bumpers bil (frilansare), han har bilder på gamla och nya fronten. | |
| Var inne o kolla på bilderna men jag vet fortfarande inte vad som skiljer. Kanske att det var mer lutning på njurarna annars såg jag inget! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.