|
|
|
|---|---|
| Vi pratar en 528i 1997-a. Det står ASC på själva knappen men kan man kolla upp det på något sätt om det inte är ASC+T?! | |
|
Hej André Får en känsla av att du är ute efter en E39á.....har jag rätt? Har du hittat några objekt? Det finns många dåliga exemplar där ute tyvärr. Mvh / Wallace |
|
|
Wallace: Det är alldeles korrekt! Jagar en E39-a. ;-) Det sista du skrev har jag märkt! Det gäller att se upp. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns säkert en hel del väldigt fina ex också. för att muntra upp dig lite :) Men det gällar att hitta dom. E39 har ASC-T även om det bara står ASC på knappen vad jag förstått, så jag tror inte du ska fundera så mycket över det. En himla bra funktion är det i allafall MVH Hasso |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du kan söka efter tidigare inlägg med den kanonbra sökfunktionen. MVH Hasso |
|
Fint tack. En annan fråga. Finns det något upplysningnummer i Tyskland typ 118118? Vill få tag på en person som ägde en 528-a som jag ev.vill köpa! Det konstiga är att i briefet står det att bilen har varit avställd en gång ( osynliga stämplar ), sedan påställd och avställd ige nu i juni i år och så står det något i stil med: "Slacht Krok" eller något i den stilen? Går ej att tyda så bra tyvärr! Några åsokter om detta?! |
|
|
Efter lite forskning har jag kommit fram till att bilen måste ha varit krockat och avställt! Slacht=Slag Krok=Krock |
|
|
Andre: Det finns på internet...och här är adressen! Länk Mvh /NP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.