|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet ifall en E36 förarstol passar i en E30 2-dörrars? Det skulle ju isåfall öka chansen att hitta en sportstol tänkte jag. Sparcostolen var för liten... :-( ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk | |
|
Det går men jag har för mig att man får ändra lite i infästningen. Använd sökfunktionen, detta har varit uppe tidigare /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Du kan även kolla på Länk där har du säkert lite tips om detta då jag har sett flertalet e30 med e36 stolar... Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
Det gör jag "alltid" innan jag lägger upp ett nytt topic... Dessvärre hittade jag inget om detta. Har dock lånat en förarstol från en 4d E36 (Tack Koni)som jag skall se ifall den passar så fort jag har tid över. Fästena på en 2d E36 antar jag är lika. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Nu är det kollat. Det går inte rakt av. E36 fästena är 2,5cm bredare och även i längsled skilde det några centimeter. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Bara att ta fram svetsen med andra ord.. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Inte på lånad stol... DET är elakt! ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Äh strunta i det, säg att det var en olycka.. :-) (Ingen som vill låna ut en stol till mig, bara låna...) :-)) önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.