|
|
|
|---|---|
|
Tja!!! Jag har en M20B25 motor som jag precis har plockat ned i molekyler. Jag tänkte att jag kanske ska överladda den lite sen......hehehe. Nu till frågan då. Vet någon vart man kan få tag på smidda kolvar och stakar eventuellt även en smidd vev till en sådan motor??? | |
|
Stakar: Verdi Kolvar: Venolia, Mahle, Ross, JP Pistons m.m. Bara att kolla på nätet. Det blev ju några tips i alla fall. |
|
|
Ska du inte ha mer än 500hk så duger orig bra! |
|
|
Alltid bra att vara på den säkra sidan om det inte är så himla dyrt eller hur BMW-Andreas !? _____________________________________________ Länk |
|
|
wrath: Nu hör det ju till saken att smidda kolvar, stakar och ev vev är inte bara lite dyrt... det är riktigt dyrt. Men om pengar inte är problemet så kan man ju bara handla! //Johan dreiachtzehnis |
|
|
Andreas: Hur många hästar plockar du ut från din 325:a? |
|
|
De var ca 550hk i min nu med bara orig saker och inget har gått sönder.. Stakar + kolvar kostar +25000kr Billet vev kostar förmodligen över 20000 MVH Andreas |
|
|
Hoppsan , Trodde det bara var lite dyrare än orignial ! Ja då har man lärt sig nå nytt ;) _____________________________________________ Länk |
|
|
Hej! kan ju medela att priset på Verdi stakar är 2000st ialla fal till M3 3,2L motorn. har presis köpt delar för 78346:-till min nämligen så om det är dyrt? tja man får nog vad man betalar för antar jag men jag tyckte det var dyrt... Mvh Ace Eca Cea |
|
|
Eca// Stora planer på g?? /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Kristian Larsson// Nja inte så... gillar att kör alite bara*ler* vi får väl se vad det blir av det hela mvh Ace Eca Cea Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen! |
|
|
Hmm inga stora planer !?! JISSES ! en 98:as M3:a med kompressor och lustgas hmm ja den borde ju röra på sig ;) _____________________________________________ Länk |
|
|
Wrath// stora och stora det var vad jag hade råd med just nu *ler* varmeningen att det skulle varit klart till denna sesången men men attans murfy eller hur han nu stavas *ler* delarna kom inte förens i förra vecka även om det bestäldes tidigt i våras.. men men så kan det ju vara skall bli kul nästa sommar och se om den rör sig bättre än denna *ler* ja ja nog om detta hur går det för alla andra här då ? något kul på g inför nesta sommar?? Mvh Ace Eca Cea ______________________________ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
| Ps ni får ursäkra stavningen men nu är han lite tröt förstår ni *ler* varit ett långt dygn... ds | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.