|
|
|
|---|---|
| Jag har ett ganska konstigt fel på min 325 Coupé -93. upptäckte härom dagen när jag kom ut till bilen då denna hade stått ute i regn och rusk några dagar att bältet (på förarsidan) va blött (väldigt blött)??? Någon som har varit med om detta innan? Jag antar att bilen tar i vatten nånstans men var? Hur långt ned sitter själv rullen till bältet? Erfarenheter av detta proplem nån? | |
|
Har du taklucka? Jag hade samma problem på en E36 med taklucka. Dom går slangar ned från hela "taklucks-paketet" i A stolpen, eller vad den heter. I dom slangarna kommer det ofta skräp och då pyser vattnet ut lite här och där. Eller så kanske slangen släppt helt? |
|
| Nopp, jag har inte (tyvärr) taklucka. | |
|
ingen chans att bältet hängt på utsidan?? ;-) ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| VillaRosa: Nä, men det ville jag oxå tro från början :-). Men det har varit så här tre - fyra gånger nu. | |
|
Spola vatten över den med lite tryck i , så kan du förmodligen se vars det läcker. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| 100 spänn på att det är framrutan. Hade det på en bil en gång. Försökte leta på alla möjliga sett men hittade inget. Efter byte av rutan var problemet bortblåst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.