|
|
|
|---|---|
Predator |
Var köper man vita sidoblinkers som passar i orginal sockeln?Till E34-93 |
Glenno |
prova på hova.com |
| Närmaste BMWhandlare. | |
| Dem finns på många ställen. På BMW, på www.bildelsimporten.se, på www.hova.com, på www.nfs.nu, på www.m-style.nu m.fl. | |
|
Köpte mina på Biltema.Satt perfekt.Inga problem alls.Ingen skillnad heller från original.Ser helt likadana ut + att dem kostar 98kr\st.Rätt billigt KickDown |
|
| BILTEMA:s vita sidoblinkers passar ej till E34. Original lamphållaren passar ej. Hela kablaget måste bytas, det följer dock med. Så det är lite pyssel med BILTEMA:s sidoblinkers. | |
|
Helt riktigt om Biltema & E34, man får byta hela köret. Jag bytte för några månader sen. "Det är bakom ratten man förstår" |
|
|
BAJSTEMA SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes |
|
|
M528: Knäpp ditt 100:e inlägg nu då om du ska försvara BAJSTEMA.....hehe ;-) SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes |
|
|
Mr Skidmark:: Va snackar du om,din lille rumpnisse.Jag har blinkersen på MIN E34(sidor och fram).Man behöver ej byta några kablage.Går att montera av kabeln från blinkersen.Förresten så följer KABLAGET med för er som vet så mycke.Stick dit o kolla på grejerna istället för att prata strunt. KickDown |
|
|
Hehe....där kom det...... ;-) SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.