|
|
|
|---|---|
|
Tjena Efter mycket hjälp från bla Asken & Marin (tackar)funderar jag nu på att ta en resa. Jag läste någonstans i forumet om EuroPlus och att detta är bra att ha. Någon som nu vet hur detta system fungerar? Om man söker på 540IAT som jag vill ha så finns det en del som har EuroPlus inkluderat.Om jag hittar något objekt utan detta,,,vad kostar det att få EuroPlus på bilen ? Någon skrev någonstans att man kan lita på BMW-handlare där nere, men samtidigt så läser jag att dessa bilar brukar rulla 5000+ mil de första åren,,,hmm. Finns ju många bilar hos BMW.de som är från 97-99 med 5000-9000 mil på mätaren. Känns motstridigt,,hur är det egentligen?? Ha det bra Jonas Live to ride | |
|
Europlus är en försäkring som normalt kostar 300-500 eur extra. Den motsvarar ungf ett års nybilsgaranti och är en skön säkerhet. Ibland inkluderat. Viktig säkerhet. alla bilar är olika men risken är nog minst att bli lurad hos en bmwhandlare, be dem undersöka bilen och läs importguidens alla delar till vänster. Vissa vagnar rullar 2k mil och andra 10k mil A |
|
|
Jag tror att man genrellt kan lita på den tyska BMW-återför. Det skulle förvåna min storligen om någon fuskade med mätare eller lik. Men Europlus är jättebra att ha ändå, för ingen kan garantera att inte en Airbagsensor eller Xenonlampa börjar strula... Mvh / Micke R |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.