|
|
|
|---|---|
|
Hallo! Har nyligen inhandlat ett stycke shortshift från nfs och tänkte nu trolla dit det. Det tråkiga, som ni alla vet, är vädret..skitkallt och hemskt. Så min fråga är; Kan man montera spaken sittandes bekvämt i sätet eller bör jag låna en verkstad med lyft? Har inte kollat hur det ser ut under damasken el. ngt tänkte höra ifall det är ngn som har erfarenhet av just detta innan jag börjar skruva. Tack på förhand! | |
|
Är bussningarna runt spaken inte bytta sedan bilen var ny hade jag nog bytt dom oxå på samma gång, har du minsta tendens till sladdrighet i spaken så tveka inte. Om du skalll byta bussningarna oxå måste du definitvt under bilen. Hade varit högintressant med lite bilder och dokumentation från jobbet. Jag publicerar mer än gäran ditt jobb om du är sugen. Har dessutom en likadan spak som du har köpt av NFS liggandes i bakluckan. Testade shortshift för ett tag sedan och det är INTE tråkigt! Lycka till! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
okej...spaken är minst sagt sladdrig. Mycket irriterande! Jahapp, då får man susa förbi bmw och inhandla bussningar. Finns det som "kit"? jadå..jag kan dokumentera. Ska bara ordna en digitalkamera. |
|
| Hur mycket längre är underdelen jämfört med originalspaken? | |
| ska enl. tidigare inlägg vara 20mm längre | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.