|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha sätt en E28 som liten grabb så var drömmen en sådan. Men när man blivit stor och tagit kortet var det tyvär av ekonomiska skäl en ford :( Men efter att ha krokat söder den blev det en BMW E30 (318iS). Det är faktiskt en kul bil när det svänger. Vilken perfekt låda det var den som fick mej att fastna i BMW himlen :) Nu till min ny inköpta BMW en 528i -86 entligen har en dröm gått i uppfyllelse. Vilken otroligt skön bil sportskinn invändigt sexa under huven vad mer kan man begära. Skicket är jä..igt fint. Även om bilen är inköpt nyligen så vill jag utväckla motorn. Några tips? Denna Bimmer kommer endast köras på sommaren och förhoppningsvis att finnas i min ägo ett bra tag. #4 | |
|
jo jag vet hur det är med bmw jag fick åka en 528 med min pappa och det var så roligt och dom var gode skön fint motor ljud också och man var ju bara 15 så man blev ju ganska lätt påvärkad av det så det blev min andra bil efter en 525 E12 och sen efter 528 så går det ju genom familjen så nu är det en 5 serie kanske man skulle ha sparat pengar å köpt en E39 sen för att avärka en till 5 serie mvh niclas Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
|
Ja du jag ångrar inte heller mitt köp , köpte vita faran i måndags =) den är ju portad , frästa ventilsäten , Schnitzer kamaxel (292) grader , chip , sebring sportavgassystem , extraktorgrenrör och k&n plattfilter (chipet är inte i nu) men den går som en skållad ! =) sen ser den helt orignal ut då den saknar kjolpaket men det ska dit så det är ingen M igentligen fast den går bättre än en M och har bättre väghållning än en M och sen har den all utrustning förutom elskinnstolar , bara vanliga tyg , men det ska bytas ut ! också !! _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.