|
|
|
|---|---|
|
I min 523:a som jag köpte i somras fanns ett handsfreekit som monterats av BMW, tror jag. Förra ägaren hade en Nokia 5210 satt i mobiltelefonhållaren. Är det någon som vet om några fler mobiler passar i hållaren. Enligt en installationsguide, som inte talar om vilka mobiler som passar, heter kitet advanced HF car kit(cark-01). MVH Hasse | |
sebbe_bmw |
Hej! Jag tror en inte säker på att alla "nya" Nokia passar, dvs de som inte har ngn antennutgång längst upp på telefonen! Sebbe |
|
Hej Hasse, Jag har samma kit i min 520 E39. Pratade med en mobiltelefonsäljare, och han påstod att ENBART 5210:an passar. Själv har jag 8210, vilken alltså inte skall funka, inte ens om man byter hållaren. :-( /Beemer |
|
|
Stämmer nog att CARK 01 bara går till 5210. CARK 91 går till de flesta i 60 och 70-serien. Tyvärr är det förutom mekanisk skillnad lite olika signallering på olika Nokia. Blir förmodligen billigast att köpa helt kit, finns en del förutom original till t.ex Nokia FP |
|
|
Upptäckte precis att jag har cark-91. (Fanns tydligen nåt som hette cark-01 också fick man lära sig). Verkar alltså som fler mobiler passar till cark-91. MVh Hasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.