|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
mosse >> självklart inte !!! =D _____________________________________________ Länk |
|
|
NP, själva pålkransfestivalen har väl ägt rum vid olika tillfällen i tiden såvitt jag kan förstå av många olika kombinationer. De sista har varit "svenskar", men längre tillbaka i tiden har det funnits en rad olika kombinationer av uppräknade ursprung...höhö Hoppas att du blev nöjd med svaret...:-) /Simon |
|
|
Nuvarande är import som alla BMW här i sverige, dock inte av en dyr agent (BMW Schweden). Och den bästa jag haft än så länge. Tyvärr tycker inte svenska försäkringbolag om den, undrar om det kan bero på att den är blå? Själv har jag svenska föräldrar, men jag hör och känner mig hemma lite här och där. Kort och gott, Europé som min BMW!!! ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
|
En av varje(gissa) Delvis vallon själv(verkar vara några här) 1500 dyrare med importen hos försäkringsbolaget(klart värt det). Henrik |
|
|
M Coupen är tillverkad i South Carolina & Importerad till Tyskland och sedan vidare till Svedala. Jag är svensktillverkad, Exporterad till England 1998 på obestämd tid… |
|
|
Bilen svensksåld, var ju dubbelt så dyrt me försäkring om den skulle va importerad. Jag nästan svensk, 1/2 dansk, men vem ser det. |
|
|
Bilen Tysksåld import av mig förra BMWn likaledes, medan jag själv är Svensktillverkad och levererad. MVH Stephan |
|
| Har en tyskimport och det är inte den första är oxå mkt nöjd!! Själv är jag svensksåld;) | |
| Många välskötta sv-sålda bilar har rost. Många misskötta tysk-sålda bilar är rostfria. Då måste ju en välskött tysk-såld bil vara ett bra alternativ, eller?? Själv är jag svenk-såld och kör för tillfället svenk-sålt men har definitivt inget emot importerat!!! | |
|
..finns många svensksålda bilar som är välskötta också, inte en rostfläck varesig under bilen eller på bilen, som min ex ;-) Bil: Svensksåld Förare: Svenskgjord |
|
| Men håll med om att det finns många fina välskötta svenska bilar som har rost om man synar dem lite noggrannare. Därmed inte sagt att det gäller de flesta bilar!! En bil från södra tyskland har ju t.ex aldrig sett nåt salt. Finns såklart många tyska bilar som är rostiga också. | |
| Kör svenskt och är 100% svensk | |
Tigerr |
tysk bil, svenska plåtar, svensk ägare.. Vad jag kommer ihåg rullade typ bilen ett år i Tyskland, Bremen Tigerr |
|
Bilen, import 97 Jag svensk, |
|
| Importerad 2000, inte en rostfläck någonstans. | |
|
Hej! Jag har haft 3 bmw bilar 1 svensksåld och 2 importerade 1st 325-93 imp.hit 96 när nästan alla började importera. Nu har jag en bmw 320-97,saknar 325 gick utav h.....e. Jag själv född i sverige 1966,föräldrarna kom hit 1962 känner mig som svensk |
|
|
525 tds - Import 518i - Svensksåld Jag - Svensktillverkad (dock blev min far svensk medborgare vid 7 års ålder, var tidigare tysk medborgare så man är väl lite mer rostfri då eller...?) ------------------ Always Diesel |
|
|
635Csi - importerad 520i - importerad sonen - importerad (Indonesien) dottern - importerad (Indien) Och jag är jätteglad åt alla fyra! 318i, hustrun (jätteglad i henne också!) och jag själv är dock svensksåld/-gjorda. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
Boki |
har en svensksåld bmw med yugge trimm |
Deliq |
En e blå och tysksåld, en e röd och svensksåld samt en annan e vit och helsåld på BMW's bilar :D M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.