|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Av dom sex senast ägda BMW-bilarna har fem varit direktimporterade, är själv svensktillverkad mvh Shopkeepern Länk |
|
|
Öhh problem... Bor i Belgien så på det sättet är jag invandrare och bilen jag kör är ju faktiskt såld i Tyskland från början så det blir import/import:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Bilen import Jag import ifrån Norge Gött att åka BMW |
|
|
328:an är svensksåld. 325:an var tysksåld. Jag är svensksåld. (med finskt påbrå, farmor o farfar) :)) Mvh Anders S. |
|
|
Bilen:Import Jag: Svensksåld ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
M5an är svensksåld Jag är svensktillverkad Mvh Patrik |
|
sebbe_bmw |
Det är faktiskt många Sv.sålda bilar här.. Har kollat en del nere i Tyskland eftersom jag jobbar där, bilarna är finare där nere... Men jag vet inte varför jag inte köpt där nere! Sebbe |
|
Är själv svensktillverkad med tillverkningshistoria någonstans nedmot Gustav Vasa, och jag köpte en bil av BMW Tyskland utav en tysktillverkad herre. Bilen har bara originaldelar förrutom de AC-Schnitzer prylar som sitter där. På mig finns förrutom originaldelarna en hel del amalgam och en liten guldring. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
330n: importerad men svensksåld ;D på utmärkta Kneippbadens Bil i Norrköping. Mina förfäder: direktimporterade bergsmän från Vallonien på 1600-talet. Vet inte om de var skruvade, men de lyckades både bygga upp och göra av med en anständig förmögenhet långt innan jag kom till världen. :c( My Bimmer is my mistress |
|
|
Import. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
Scheckheft |
Hej, alla mina BMW är/har varit importbilar. Exporterade dock min fina Amazon -60 (grå/midnattsblå) till Tyskland och fick bra betalt. Amazonen finansierade min första BMW. /Scheckheft |
|
Bil. Import (Tyskland 2000) Ägare. Tillverkad i Sverige, helgalvad. |
|
|
Bilen=import Jag själv=har det nån betydelse? //Marin |
|
|
Marin, egentligen skall det väl vara såhär: bilen = har det någon betydelse? jag = har det någon betydelse? Men eftersom sebbe_bmw frågade så :-) |
|
Lasse H |
Z3:an import ! Jag: var EXport i 19 år nere i Holland, numera hemma igen.. /Lasse H |
|
Jag = svensktillverkad men med tyskt påbrå. Bilen=importerad med tyskt påbrå |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Import, av min 13 BMW har jag importerat 9st, och 3 har varit Sv.Sålda. Själv är jag 1/8 från Tyskla släkten von Motzer. (med tanke på vapen besk blir de kanske Ferrari i framtiden ;) Länk ) /Hans Jürgen |
|
Svensksålda bilar. Tillverkad utomlands, född i Sverige ;-) /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
M3= Svensk 325= import Jag= Import(eller ska man säga export?) från Iran sen tretton års ålder, med 29 ärliga år på naken. Mvh Abbe Länk |
|
| egentligen är vi ju alla invandrare om man går riktigt långt tbx.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.