|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Om man skulle åka runt i den bilen skulle man behöva en uppsättning med papperspåsar i bilen och trö över huvudet när det finns folk i närheten! Sebbe |
| herregud.....de e ju fan rena våldtäkten på en E-34:a | |
|
Ser ut som en misslyckad abort!....då är den ful :) //Marin |
|
Richie L |
Varför?!?! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
| hmm,norra europas fulaste bil. | |
|
Intet behöver tilläggas:-#..... "let the Best Machine Win!" |
|
-RW- |
Satan va' ful, ser ut som en ford scorpio där bak. |
peligros |
uuugly |
|
har ni sett den där reklamen med PEUGOET 206 indien som bankar till den , han fick nog insperationen från den reklamen med en scorpio. |
|
| En enligt mig mycket smakfull och tillika sober modifiering av bilen. Det märks att upphovsmannen haft diskretion som nyckelord under förädlingen av E34:an. På ett smakfullt sätt har han bevarat BMW:s vackra grundlinjer och elegant förvandlat bilen till en veritabel skönhet. Att med en sådan känsla för design utgå från en femserie för att sedan med enkla och små medel modifiera modellen kan inte bli annat än ett mästerverk... | |
|
Vem har designat? Chris Bangle? (tänker främst på bakpartiet och alla oavslutade linjer i karossen!) Mvh |
|
|
Bilen stals ur Mr. Bangles designstudio. Tyvärr har tjuven inte hunnit styla om bilen ännu... Stefan |
|
|
Det kanske är Mr. Bangles EXjobb :)) //Marin |
|
Dr_Mario |
Hmm han kanske heldre ville ha en scorpio, men gjorde en mycket vacker och diskret stylig på sin beemer.... eller är det en Ford?? Inte lätt att avgöra.... |
|
Hej Jag tycker den är ganska snygg. Scorpion som det hänvisas till anser jag vara mycket snygg bil (sedan). Mvh / Wallace |
|
E30poppe |
Helt ofattbart!!! De finns verkligen folk till allt!!!! |
| läcker, skulle fungera perfekt i en film...."fatmobilen" i läderpladdret. | |
|
Denna bil måste ju utan omsvep platsa i elitdivisionen under galleriet "varför måste dom?". Ett skolexempel på misslyckad styling. Mycket komiskt! Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.