|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Månne detta vara världens fulaste e34? Skyddsglasögon anbefalles innan titt..... Länk | |
|
Nja smaken är som baken. Men sååå ful är väll ändå inte ;P RWD? Ja tack! |
|
| Helt plötsligt känns Niklas modifieringar diskreta:DD | |
|
Jag blir riktigt illamående av den....Fy tusan! Helt otroligt vad vissa kan tycka är coolt. Man måste vara blind för att uppskatta den! |
|
| åh fy helvete, ibland undrar jag vad för konstiga människor det existerar. | |
|
Huvaligen! Har folk ingen urskiljning |
|
|
Det var nog det fulaste jag sett. Hur kan man göra något så groteskt med en E-34. |
|
|
Som dom skrev på forumet , han som gjort det där borde sitta i fängelse ! - Oh Jah ! _____________________________________________ Länk |
|
|
fattar inte vad han har gjort så med bilen för man är ju ganska störd när han för stör E34 linjer som redan är ganska fin standard Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
|
Det ser ju ut som en fult stresad racer japps det där fattar inte vad han tänker på den gubben har är väl med i nån tävling världens fulast stylad bil sen kan man tro att han har en kompressor i bilen som är dubbelt så stor som motorn Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
| Haha, hujeda mig! Den ser ju helt moggis ut! :/ | |
| fy fan va ful !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Han kanske bara vill ha mer uppmärksamhet. Då har han i alla fall lyckats !!!! RWD? Ja tack! |
|
|
snygga skärmkanter...... helt otroligt att man kan tycka bilen är snygg! Ägaren måste vara stolt, han har ju ställt ut den.....blääää Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk E65 Hamann är drömbilen #1 |
|
|
HELGERÅN!!!!!!!! Fulaste jag sett någonsin. Bilarna i "elitdivisionen" under varför måste dom framstår som läckra jämfört med denna våldtäkt! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
Hjelm |
Det ser ut som om någon kräkts... |
|
HJÄÄÄÄÄÄLP ser ut som den har smält och runnit ihop liksom. APFUL BMW ska vara enl. principen less is more "Det är bakom ratten man förstår" |
|
|
Är Ni säkra på att det inte är någon designstudie skapelse av Chris B ? :)) Mvh.Patric |
|
|
Vad fin den va! jaså inte...? hm.. Suprafront, euroclearlysen till en Eclipse(?) + en jädra massa spackel... Tanklocket ser lite Volvo BM frontlastare ut typ. Och att ens tänka på att ta bort njurarna från en bumse? Det finns folk... *badass toys for badass boys* |
|
|
ok sidokjolarna kan man väll ta men resen skrota speciellt baken....Dom har ju Förstört Hela BMW:n MvH Bmw 4-ever |
|
|
He,he,ho...Scorpio baklysen,säger väl allt :))) En av dem absolut mest förfulande "stylingar" jag sett. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.