|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Jo det är så att jag äger en 535:a som är trimmad med nån specialkam (292) graders , chip , sportavgassystem och extraktorgrenrör etc. (typ frästa ventilsäten ev. portad och så) hittate ett kvitto på 51.219:- som bara är på motorn dom hade gjort en del ! =D jo för att återgå till min fråga. Tomgången på min bil är iof inte dålig eller ja jag vet inte men den hoppar från 700-900 varv. Så jag tänkte om man kunde höja den som jag gjorde på min 518i en gång för länge sen , men när jag kolla i motorrummet sist så verkar det vara nå elstyrt eller har jag fel ?! hur ska man gå till väga ?! Sen vart sitter boxen där man placerar chipet ?! fick med ett orignialchip , tänkte prova det i vinter och se om det blir nån skillnad i förbrukning etc. ska ev. sätta i det och prova en UNI-chip box , kanske är värt pengarna vem vet =D _____________________________________________ Länk | |
|
just det där med tomgången kan du inte göra nåt åt det blir så när man skaffar em ner agresiv kam men det är ju häftigt när det brummar till lite ibland Mvh niclas Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.