AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
828

Digital klocka E30

Visa användare
374
Schrimp
E30 318is 16V -91 M-tech

BMW CS #05485
Den lilla digitala klockan med yttertemp; kan man byta färgfiltret i den, om man vill ha annan färg?
Har inte vågat mig på att pilla ner dom grejerna än..

Kompisens teori var att det inte hade kommit röd digitalklocka vid 91, utan det bara satt nåt filter framför.. kan detta stämma?

---------------------
.. vassast på ön.. ;) - Länk
bmweee
undrar jag med!!
Visa användare
374
Schrimp
E30 318is 16V -91 M-tech

BMW CS #05485
Kan ju själv svara på den nu då.. kunde inte hålla fingrarna i styr.. plockade ner hela skiten.. i minsta detalj..

och.. finns lampor att byta enkelt, instrumentpanels lampor med konsol.. och filtret är två orange papper/plast bitar.. tar man bort dom o moddar en konsol med en färgad diod är det inga gränser. :) själv tog jag en färgad plastficka o gjorde likadana bitar.. två lager.. men, blev inte lika "genomskinligt" så det lyser inte lika kraftigt nu, men jag ska byta mot färgad diod istället.

Lite tips dör ingen av.. ;)

---------------------
Visa användare
374
Schrimp
E30 318is 16V -91 M-tech

BMW CS #05485
Plocka ner allt sakta o noggrant, det ligger lite mindre delar i.. så.. håll dig inomhus på ett stort o enfärgat underlag.. ;) o ta inte bort den lilla gummiremsan som sitter mot klockglaset.. den är full av ledare.. så, klockan kommer nog ha svårt att lysa utan den.. Man förstår när man plockar ner ;)

---------------------
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.