|
|
|
|---|---|
|
hej jag har blivit ägare til en M3-97 idag.Jag tänkte köpa ett fjäderbenstag från momo;vet ni vem som säljer dem? Jag har alltid haft fjäderbenstag i alla mina bilar och tycker att det blir bra väghållning me dem. Tack. | |
|
Tjenare och grattis. =) Momo fjäderbensstag finns på Länk Har ett sånt och är nöjd på min M3. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Tack bumper;jag ska kolla på det nu. | |
|
grattis till en så fin bmw hoppas du vårdar den fint Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
| Tack niclas 85,jag skall! | |
|
Ben M3: Välkommen får man la säga! :) Hoppas du blev nöjd med köpet, hör av dig om du blir nöjd med fjäderbenstag oxå, funderar nämligen på att inhandla.. Mvh Johan |
|
|
Tack clyzzon.Jag har nu beställt staget och skall montera det så fort jag får det,vi får se hur det känns. Benjamin |
|
|
Tja. Ställer samma fråga som trådskaparen gjorde en gång i tiden. Jag är ute efter ett rött MOMO fjäderbensstag till E36, hittar ingen som säljer dessa. Har sett såna förut så jag vet att dom finns. Verkar ha utgått från marknaden?? Någon som vet nått? |
|
|
Hej! Kanske något här som passar! (har själv köpt från Tyskland) olof Länk |
|
| Tack för tipset. | |
| Efter mycket funderingar på e46 eller e36 m3. Så blir det nog affär med en m3 97 ikväll:) Känner mej helnöjd redan nu. Men vi får la se om skicket är så bra som det verkar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.