AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
357

Vad är ett bra pris för en 325i -92?

ok
7
oka
525i -91
HALLÅJ! Ska kolla på en 325i från 92, vad är ett bra pris? 18 000 mil på mätaren, ingen servicebok (hum, men ska kolla igenom de givna tipsen på begagnatguiden) - Verkar dock relativt fräsch...

Vad är E36:ans svagaste punkter? Vad är prutbart?

M V H

Oka.

Olof Karlsson
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Testa med att söka i forumet. Sen kan du även posta denna fråga i värderingssidan så får du säkert ett bra svar där.

Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=)
Hi
61
High TeMpL@r
325i Coupè -92
Kolla bussningar i framvagnen+styrleder mm svaga punkter på den bilen ruska rejält på däcken du märker om det glappar.Annars vet jag fan inte,har haft 2st 325 coupè och det är det enda som varit dåligt på dem...
Bra Pris ? Beror väl på skicket allt från 35 000-90 000kr

Länk

ok
7
oka
525i -91
OK!
Tack för hjälpen...
Ny här... :-)
Hi
61
High TeMpL@r
325i Coupè -92
Men gör som stensth säger finns nog mycket mer som brukar krångla och stressa inte finns hur mycket Bmw:s som helst,killen som jag köpte bilen av gav mig fyra vinflaskor och en jättekram undra om jag gav för mycket =).....

Länk

Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Jag skulle inte ge mer an ca 50.000.- Tycker inte att tio ar gamla standard BMW ska kosta mera, speciellt inte utan dokumentation

Mr C
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Håller med Mr C, absolut inte mer än 50, såvida inte bilens historik/service kan styrkas genom t.ex. kvitton.

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
ok
7
oka
525i -91
OK! Ska ha det i prutartankarna.... Men som sagt, det finns många E36:or out there...

TACK för hjälpen! // Oka.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.