|
|
|
|---|---|
|
Är nu på väg och skall sälja min m5 Touring -92 24000 mil bra servicebok all utrustning helt original importerad -97, jag är andra ägaren i Sverige Vad skall jag sätta för pris? HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD | |
|
80-85'. Många mil skrämmer bort många potentiella köpare....lycka till! /Simon |
|
|
Tack! Men mina mil är ju iallafall ärliga, alla andra m5-or har ju bara gått 13-18 tusen mil max. Tror jag börjar på 88-90 tusen HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
Touringen är högre värderad. Har du dokumentation och bilen är riktigt fin, dvs varje fel en köpare kan hitta är fixat då ingen prutanledning. Prova 99k det skulle jag göra. Milen är inte grejen utan skicket och hur den är skött. Asken |
|
|
En tämligen extrem vagn...En bara måste vilja ha känsla sprider sig i min hjärna,jag menar 3-barns far o kombi+ "lite motor"=perfekt för iltransporter till o från skola ;) Nåväl...Lite seriösare>Kring hundratusen borde en välskött M5 kombi vara värd med dessa mil,tyvärr för din skull så finns det inte så många superintresserade köpare just nu till vintern. Men till sommarn så dyker det nog upp en del hågade spekulanter. Så mitt råd är kanske att vänta till våren då du kan sälja bilen nyvaxad o fräsch till betydligt bättre pris än vad du blir bjuden nu iaf..Som sagt,lycka till Mvh Janne. |
|
|
Jag håller med Asken, är den i bra skick så bör inte 100 000 vara några problem fram på vårkanten. Mvh. Micke Länk |
|
|
hamann: Kan eventueltl ha en köpare på din bil kring 90k, prutat och klart. Min bror letar efter en fin M5 Touring. Du kan väl höra av dig till mig om det låter intressant, jag har ingen mail på den här datorn så att jag kan maila dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.