|
|
|
|---|---|
|
Ska snart byta till vinterdäck på 535an... vinterdäcken jag fick med när ja köpte kärran sitter på 14 tums fälgar... det är först nu jag börjar fundera på om det verkligen går på 14tummare på en M535a? är inte bromsarna för stora för de? /Jonas | |
|
Nej så stora är de inte. Fälgarna ska gå på utan problem. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Jag har 14" på min ! ---------------------------------------------- Länk |
|
|
Naturligtvis ser det inte bra ut med 14",men det går fint till 535:an(som tidigare skrivits). Jag hade 14" original lättmetallfälgar på min M535:a och det gick hur bra som helst...Numera kör jag 15" på vintern,snyggare iaf ;) Mvh janne. |
|
|
Exakt ! funderar på att sko om mina TRX fälgar(sommarhjulen) som är typ 15,5" men då är det nya vinterdäck som gäller , iof så är ju dom jag fick med skit så.. ---------------------------------------------- Länk |
|
Paap Reeder |
Hej! Den som får nys om några TRX vinterdäck 200x60x390 eller 220x55x390 .... please vänligen kontakta mig. Kör f.n på tre st TRX dubb samt ett sommardäck. MVH /// Paap Reeder |
|
Paap>>Du är nog den siste riktiga entusiasten ;) Jag menar TRX på vintern måste bara vara extremt ovanlig företeelse idag 2002..:) Tyvärr vet jag icke var man ska hitta dylika däck till bra pris. Nya hos Michelin borde väl finnas?=Svindyrt antagligen,men ett däck kanske inte blir så blodigt :) Mvh Janne. |
|
|
Jag skulle lätt köra som Paap Reeder om jag hade råd ;) _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.