|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Esa |
/// M3 Frazze Jag tror jag ändrade min signatur i september, inte för att det spelar någon roll. Ställde av min bil den 4/10, sålde hjulen då. Ett hålvårs abstinens! |
|
/// M3 Frazze: har du nån bild på din M3:a??´ har inte kommit på vilken bil som är din..... men har antagligen sett den på knutstorp. Själv bor jag iaf. utanför Tomelilla (6 mil till K-stad) och äger oxå en diamantsvart M3:a.. Länk /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" |
|
|
Fredrik: Du har antagligen sett den, jag har sett din iaf på Knutstorp.. Jag har Hamann femekrade 17", M3-emblemen bortplockade, Need For Speed-dekal på bakluckan och vä. sidokjol. I somras hade jag några ganska "räliga" repor på högerdörren orsakade av en gummiskrapa, bättrat med lackstift, numera är dörren omlackad. Har lite bilder men dom är inge` bra, tycker jag. Får ta nya sen. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Tjoho i e-tuna finns det ju ett par tre stycken :) /Peter |
|
|
///M3 Frazze: Du köpte bilen av Tobbe på NFS då..!? Jag var själv inne på att köpa den bilen med den rasade motorn (Köhler motorn)..... /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Fredrik: Den bilen är det, men INTE den motorn........ Och jag köpte inte bilen av Tobbe, det har varit en till ägare emellan som har fixat bilen, det var ju ngn krockskada också. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
///M3 Frazze oki... men Tobbe köpte bilen krockad med Khöler motorn. Han fixade krockskadan och fick hela bilen lackad. Sen rasade motorn efter några mil (10-20??) sen sålde han den med en orginal motor.... blev den krockad sen igen eller?? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Ooups, nänä, bilen har "bara" vart med en smäll.. men jag hade för mig att det var den andra ägaren som lagade det. /// Ett halvårs abstinens... |
|
flimbo |
tänkte bara flika in att jag har en vit 88 M3 e30 utan taklucka jag bor i falkenberg. Fredrik: Såg att du sökte evo bak spoiler bak jag håller på att tjata på en kille som kan tillverka en i glasfiber ska enligt honom vara mycket väl gjort, hör av dig om du behöver en, priset är inte fastställt ännu men ca 3000 kr komplett med läpp Byt till Goodyear du med |
|
///M3 Frazze: okej.. Vet du förresten att den var med i Bilsport för ett antal år sedan med 295(?)hästars Khöler motorn. Dåvarande ägare utmanade gärna andra M3 E30 med förhoppning att hans var snabbast i sverige. flimbo: pga. att jag pluggar så ligger det mesta i utrustningsväg till M3:an på is. /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Hahaha, där ser man! Då får man ju rota bland de gamla Spoilernytt-blaskorna... Bilsport var ju här i "stan" för 1,5 månad sen och gjorde gatbilsreportage. Tja, jag körde ju dit.. Den kanske kommer med igen.... :-)) /// Ett halvårs abstinens... |
|
WIKING |
///M3 Frazze. Om du har reg nr PAA003 får man gratulera. Då är BMW Motorsport i Tyskland första ägare. Enl "Spoilernytt" 8/97. ///UW/// |
|
Tackar !!! .... Detta var ju lite omtumlande.. Jag har sagt detta förut, men jag måste dessvärre upprepa mig.. Jag kommer A.L.D.R.I.G. att göra av med denna bilen...... Mvh. Ferenc /// Ett halvårs abstinens... |
|
RafkoM3 |
Frasse: Bilen är fin och gick som ett skott efter 5000 varv ;) med köhler motorn, jävligt vassa kammar. Men krocken den var med om var inte nådig :( Hoppas de har reparerat den bra bara... /M3 E30(TIC) Länk |
|
Bilen är lika fin nu som innan.. Men riktigt så rapp som du beskriver är den nog inte nu, det är ju en originalspis i. Men visst t*san flyttar den på sig...... /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.